Eduzměna hledá finančního manažera/manažerku

Náš velmi přátelský tým hledá posilu! Zajímá Vás vzdělávání a chcete přispět k zlepšení jeho kvality? Máte chuť a odvahu být součástí projektu zaměřeného na řešení, se kterými v ČR mnohdy nejsou zkušenosti? Pokud zrovna sháníte smysluplnou a pestrou práci v inspirativním prostředí s možností podílet se na směřování nadačního fondu, a umíte to, co právě potřebujeme, ozvěte se nám.

 

Vaše práce bude pestrá a bude to výzva!

 

Co budete dělat?

  • příprava rozpočtů a forecastů
  • tvorba reportů, statistik, analýz a jiných podkladů pro vedení nadačního fondu
  • podpora projektových koordinátorů při finančním řízení
  • příprava finančních reportů pro dárce
  • podpora přípravy smluv (s dárci, dodavateli apod.) z hlediska finančního a právního (ve spolupráci s externí právní kanceláří)
  • koordinace přípravy mezd
  • spolupráce s účetní firmou
  • komunikace s auditory, daňovými poradci, bankami, úřady
  • řízení office manažerky (odpovědné mimo jiné za přípravu pracovních smluv a podkladů pro mzdy a za pokladnu)
  • realizace platebního styku
  • příprava a sledování cashflow
  • aktualizace a nastavování potřebných procesů souvisejících s finanční oblastí
  • spolupráce na tvorbě směrnic a jiných vnitřních předpisů organizace

 

Co očekáváme?

  • znalost podvojného účetnictví a náležitostí účetních dokladů
  • zkušenost v neziskovém sektoru na obdobné pozici / zkušenost s financováním neziskových organizací
  • praxe při tvorbě rozpočtů a finančních plánů
  • spolehlivost, systematičnost a osobní zodpovědnost
  • ochotu učit se, komunikativnost, pozitivní přístup k řešení problémů
  • uživatelská znalost práce s nástroji MS Office podmínkou, znalost účetního systému Pohoda výhodou
  • zkušenost s vytvářením žádostí o dotace, granty, nadační příspěvky výhodou

 

Co nabízíme?

  • plný úvazek v inspirujícím prostředí nadačního fondu a možnost podílet se na jeho směřování
  • smysluplnou a pestrou práci přispívající ke zlepšování kvality vzdělávání
  • příležitost být součástí jedinečného projektu
  • náročné debaty a radostnou spolupráci
  • práci pod tlakem i s lehkostí
  • týmovou práci v přátelském prostředí
  • možnost profesního růstu a vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, 3 dny sick-leave, notebook a služební telefon
  • plat odpovídající práci v neziskovém sektoru
  • pružnou pracovní dobu, možnost práce z domova, zázemí v centru Prahy

 

Jak probíhá výběrové řízení?

V případě zájmu o nabízenou pozici pošlete níže uvedené podklady na adresu monika.hrochova@eduzmena.cz nejpozději do 17. 9. 2023.

  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis
  • jméno a kontakt (telefon a e-mail) na osoby, které mohou poskytnout referenci (alespoň 2)

Uchazeče a uchazečky, kteří projdou prvním kolem výběrového řízení, pozveme na osobní pohovor.

 

Tyto webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies. Odsouhlaste prosím nastavení cookies souborů pro použití webu. Více informací zde.