
Marketingový specialista
Před 12 lety jsem na gymplu prostřednictvím protest songu od Pink Floyd zpochybňoval celý vzdělávací systém. Dnes, jako táta, ho vidím jako zásadní a jsem rád, že mohu být součástí Eduzměny.
Tomáš se od roku 2016 věnuje komplexnímu poradenství v oblasti online marketingu, klientům pomáhal se správou výkonnostních kampaní, SEO i strategií na sociálních sítích. Od roku 2019 se více specializuje na SEO, především v mediálním prostředí. S Eduzměnou spolupracuje externě od jara 2025.
Mimo profesní sféru se dlouhodobě zapojuje do komunitního života ve svém rodném městě. V roce 2018 stál u vzniku USE-IT mapy Kutné Hory pro nezávislé cestovatele, během covidu založil projekt Hora žije, později se podílel na organizaci prvních ročníků sousedské slavnosti Zažít město jinak.
Ve volném čase nejraději tráví čas s rodinou, v přírodě, nebo sportem. Miluje cestování vlakem.